vineri, 8 aprilie 2011

ROLEX

                      Ceasul este unul dintre accesoriile cele mai importante pentru un barbat. Acesta ii poate da plusul de eleganta si rafinament de care are de nevoie sau sportivitate pentru o tinuta de acest fel.

In lumea ceasurilor de lux concurenta este acerba, brandurile investind enorm in imagine si in calitatea ireprosabila a produselor. Desi majoritatea brandurilor de lux din industria ceasurilor sunt prezente pe piata locala , Rolex ramane, de departe, cel mai cunoscut si mai fascinant dintre toate.
          O marca de traditie, cu o istorie de peste 100 de ani, Rolex inseamna mai mult decat un accesoriu de lux. Inseamna performanta, recunoastere, distinctie si eleganta. Pretul unui Rolex porneste de la 3.000 de euro si poate urca pana la cateva zeci de mii de euro, in functie de model si de preferinte.

In aceste conditii, Rolex-ul nu mai este accesibil oricui, desi toata lumea si-ar dori sa masoare timpul cu ajutorul sau. Astfel, cei carora le place sa creada ca fac afaceri si ies in castig daca primesc o oferta mult sub pretul pietei pentru un produs, ajung sa cumpere falsul in locul originalului.

In ultima vreme exista tot mai mult tendinta de vanzare a copiilor de Rolex pentru sume incredibil de mici. Fie ca se intampla pe strada, unde un tip simpatic te va convinge sa cumperi un ceas pentru doar 7 – 8 milioane, fie ca afacerea se mutat in online, unde poti gasi imagini foarte reusite cu toate modele de Rolex si poti cumpara produse pentru doar 5 – 6 miloane de lei, metode exista din plin.
    CUM RECUNOSTI ROLEX-UL ADEVARAT.

            De cele mai multe ori copiile nu imita foarte bine un model real Rolex, ci doar caracteristicile de baza ale acestuia. De cele mai multe ori, mecanismul unui fals poate fi vazut gratie carcasei transparente. In interiorul acestuia, pe piese apare logo-ul Rolex. De ce cineva care pirateaza un ceas ar depune asemenea efort sa graveze semnele? Pana la urma nici nu conteaza, pentru ca Rolex nu a produs niciodata in istoria sa un ceas cu spate scheletic, mai precis cu carcasa transparenta.
     Exista totusi si copii reusite, pe care doar cunoscatorii le pot depista ca atare. Majoritatea modelelor Rolex afiseaza data care, pentru a fi vizibila are atasata o lupa capabila sa o mareasca de 2,5 ori. In cazul copiilor, data este marita doar de 1.5 ori, pentru ca in locul lupei se utilizeaza sticla. De asemenea, in unele cazuri lupa nu este centrata corect deasupra datei.
Toate modelele Rolex fabricate dupa anul 2002 includ un element de securitate: sub semnul orei 6, pe cadran apare o reprezentare microscopica a semnului coroanei reprezentative pentru Rolex. 90 % dintre falsurile de pe piata nu afiseaza acest element, iar cele care o fac, au inscris un simbol vizibil mai prost.
Alt element de securitate al ceasurilor Rolex este un autocolant cu holograma, atasat pe spatele ceasului. Pe holograma este reprezentata sigla Rolex si un numar. Copiile fie nu au aceasta holograma fie prezinta un autocolant compact.     
                Rolex graveaza fiecare ceas cu un numar de serie. Acest numar se ragaseste si pe unele copii, insa diferenta poate fi imediat sesizata, pentru ca forma cifrelor nu este exacta, iar adacimea inscriptiei este superficiala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu